GIK

Alla inlägg under mars 2007

Av Evelina - 16 mars 2007 11:58

Nu är anmälningsblanketten i fylld till högskolan i höst. Bara att hålla tummarna nu och hoppas på det bästa helt enkelt. Men om antagningen är som tidigare år så ska det verkligen inte vara några problem! Goodie. Så nu är det dags att posta det så att det kommer fram i tid, haha. Sista anmälningsdagen är ju dock 15 april så det är gott om tid. Dagens låt My Chemical Romance- I don´t love you

Oj

Av Evelina - 15 mars 2007 21:04

På drygt en timme har jag hunnit planera lite grann inför helgen. Imorgon kväll ska jag & fia roa oss med att gå till Palace. Fick nyss veta att det är Pirat-tema så man borde ju gå in för det här lite grann iaf. Jag som älskar att få sminka mig konstigt och att ta på mig kläder som jag annars aldrig skulle ha. Helt enkelt att klä ut sig, det är så funny! Lördagen har jag dock inga planer alls, träna ska jag göra. Söndagen går till att jobba 13-21. Money! Förut var jag jätteduktig på att planera när jag hade min tid på gymnasiet, den är dock helt förbi synd nog. Snart ett år sen man tog studenten och visst det känns faktikst konstigt. Men som sagt då var man oerhört duktig på att lägga upp allt på ett bra sätt. Idag har min inställning blivit mer att nej planera kan jag göra imorgon, eller varför inte strunta i att planera och bara ta det hela som det kommer? Ooh visst det funkar ju bra som ni ser.Kan man tänka sig att det är ett år sen jag träffade k. Och idag är jag glad över att jag fick tillbringa en tid av mitt liv med dig på både gott & ont. Du får mig alltid att le.Se på Efterlyst nu kanske?hugs´n kiss

Av Evelina - 15 mars 2007 19:50

Some pics med e, m, j & k

Av Evelina - 15 mars 2007 09:57

Just nu är det bullar som gäller här hemma. Håller på att baka, men det är ju så tråkigt när degen måste jäsa. Vill ju baka klart allt nu på en gång! Träningsvärk har jag lite med, fast ganska skönt på ett sätt för då vet man att man tränat goodie.. Torsdag är det idag med, alltså är det snart fredag och det får mig att må ännu bättre. Dock finns det inga planer för helgen, palace kanske eller en lugn helg? Är så hemskt dålig på att planera i förväg så jag får helt enkelt se imorgon vad som händer. Snart är det tisdag med och då kommer du hem. Brunare än mig kommer du också att vara fasiken, får nästan bättra på min bränna i kväll.Jag kommer smaka på för mycket deg, så hela min mage kommer jäsa.haha

Av Evelina - 14 mars 2007 20:48

Min hjärna har gått ur funktion för tillfället men jag hoppas att jag kan åtgärda dett fel snarast... Behöver lite ny musik, någon som har lite tips på några shyssta låtar?

Av Evelina - 14 mars 2007 20:37

Ojojoj, hårt pass med innebandy ikväll. Riktigt kul! Började först med massor med skratt men slutade med rent allvar. Jag blir så sur när folk inte kan spela! Nästa vecka hoppas jag på ett bättre girl-team.Oh nu ska jag tjata igen, ikväll är det ännu ett avsnitt med Lustgården yeahhhh. Imorgon blir det troligtvis promenad och så tänkte jag baka bullar, det ni!

Av Evelina - 13 mars 2007 21:12

Dagens kommentar till mig & johanna- Tjejer ni borde inte ens närma er city. Blir ju bara att ni handlar en mass saker... Haha detta stämmer ju ganska väl, men idag köpte jag inte nått! Dock handlade jag ett par söta vita tygskor i söndags och en topp. Me like!Ett träningspass nu på kvällen hann vi även med, kändes skönt. Jag måste även påpeka att solen gjort mig på så himla bra humör. Helt plötsligt känns allt toppen och man ler för sig själv för att det är soligt & fint. Jag älskar solen! Jag hoppas på solsken imorgon.Hugs´n kiss

Av Evelina - 13 mars 2007 11:09

En vecka kvar.Oooh, bambi today. Ska träffa Pernilla och Katja nu. Och så deras bebisar Lea & Milo ska ju oxå med. Dags för tant evelina att leka med dem! Sen ska jag träffa johanna, och träna.07.30 var mammsen & jag ute på långpromenad. Fint väder!Ciaooo

Ovido - Quiz & Flashcards