GIK

Alla inlägg under mars 2007

Av Evelina - 6 mars 2007 13:18

Idag på förmiddagen har jag och mammsen haft mor & dotter dag. Mycket trevligt. Vi åkte till norrk tidigt på morgonen, simmade och solade. Sedan blev det lite fika,gotti. En tripp i affärer blev det med. Jag köpte mig en svart enkel kuvertväska(ink.axelband) till ett mycket bra pris. Hittade ett par jättefina svarta pumps med rosett från Stockholm DG, mammsen köpte dom till mig.hihi.Och nu har vi precis ätit thaimat!Dagens kommentar fick vi utav några herrar när vi var och simmade. De trodde mammsen var en kompis till mig och inte mamma...Men jag vet, min mamma är ju ung och fin! alltid.

Av Evelina - 5 mars 2007 17:23

"Hon liknade mig vid ett stort,orört, grönt äpple och sa att om jag skulle låta varje man jag träffade ta en tugga av det fina, blanka äpplet så skulle det bara finnas ett litet brunt skrutt kvar till den man som slutligen visade sig vara den rätta..."Ur boken: Det ska bli ett sant nöje att döda dig- Magdalena Graaf Till er som inte läst boken, ni missar verkligen något.Ett måste!

Av Evelina - 5 mars 2007 10:50

Atomic Kitten- Someone like me"Don't let your head rule you heart Don't let your world be torn apart Don't keep it all to yourself Just let all your emotions run free with someone like me That's the way it should be Someone like me"

Av Evelina - 5 mars 2007 10:10

En trevlig morgonpromenix med mammsen och faster har hunnits med nu på morgonen. Har även gjort fransk manikyr, så nu har jag vackra händer igen.Nice Ett litet tips till er som vill bli bruna är servetterna "spraysun", de är troppenbra. En fuktighetskräm/lotion innan och sedan använda en servett. Bättre kan det inte bli!

Av Evelina - 4 mars 2007 21:53

Catch me if you can, ooh ja jag ska försöka..Hela söndagen har gått till att jobba, imorgon blir det att simma, umgås med mina kära.Cute.Nu ska jag natta kudden, mina 8 timmars skönhetssömn är väldigt viktiga ska ni veta.

Av Evelina - 4 mars 2007 00:11

Nu sitter jag här, klockan är 0.13 Jobbade på dagen idag och efter det åkte jag till J & S och åt mat. Mumsigt! Kollade på melodifestivalen och smala sussie. Ska smörja in mig med lotion och sedan servett(brun utan sol). I morgon är det söndag, kan konstatera att veckorna går otroligt fort.Om en månad är det vår och det är ju i för sig toppen bra. Kan man använda sina ursnygga kläder/skor som bara står och väntar på än i skåpet just nu. Men att tiden går fort innebär även att den sakta emn säkert börjar närma sig till min födelsedag. Fast det är ju ganska många dagar kvar, 1 december... Puss och godnatt

Av Evelina - 2 mars 2007 20:12

Maria Mena- I miss you love"Your t-shirt's lost it´s smell of youand the bathroom's still a messremind me why we decided this was for the bestBecause I miss you love..."

Av Evelina - 2 mars 2007 17:33

En bild som jag fota för ett tag sen. Grymt bra bild tycker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards