GIK

Alla inlägg under mars 2007

Av Evelina - 12 mars 2007 09:58

Detta är lillen i familjen.Söta Basco

Av Evelina - 12 mars 2007 09:35

Lördagkväll- blev det partiie med lite tjejer hemma hos johanna. Under kvällen blev det mat, mycket singstar ( synd om grannarna som fick höra oss stå och vråla), Melodifestivalen,Twister sedan avslutade vi kvällen med studentstället trappan. Helt okej ställe med bra musik! Tiden går fort när man har roligt. Igår var en bakisdag hemma hos j & s. En promenix hann vi iaf med!Jag och mammsen har precis varit och simmat. Mycket skönt! Tänke sola nu med men kom på att jag måste vänta tills pappsen kommer hem eftersom lilla basco inte kan lämnas ensam nu. Mycket bestyr med en liten voffsing.Tänk om det kunde bli nästa vecka snart.

Av Evelina - 10 mars 2007 02:49

Jag hamnade visst på Palace iaf, jag som hade bestämmt mig för att åka hem när fia & gänget skulle gå ut. Men icke sa nicke jag ångrade mig. Det blev Palace i nyktert tillstånd men lika kul ändå. Alltid trevligt med folket man känner! Men visst jag måste erkänna att partysuget är enormt just nu fast i för sig jag ska ju festa "ikväll" och då tusan...Nu ska jag ta en liten macka, tvätta bort sminket och sedan natta kudden. Och föresten igår penta jag mitt hår, blev bra. Har fått oerhört många komplimanger, happy! Adjö

Av Evelina - 9 mars 2007 12:03

Idag fick jag ett ryck. Jag köpte en mini-pingvin till johanna. Och inte vet jag vad hon ska ha den till men när jag såg den så tänkte jag att jag var tvungen att köpa den till henne. Så varsegod hjärtat en söt pingvin till dig. Haha! Om några timmar får vi ett nytt litet tillskott i familjen Jonsson. Oooh nej ingen bebbe alltså, en liten hundvalp. Basco heter han. En ursöt rottweiler.Kommer lägga upp lite bilder senare under dagen.Ett stort grattis till min fia som fyller år idag! Ska till henne ikväll och fira. Förövrigt är allt toppen, skönt att vara ledig faktikst. Men som sagt you know I hate sleeping alone

Av Evelina - 8 mars 2007 16:22

Stå på er kvinnor!Mer till oss!

Av Evelina - 7 mars 2007 21:21

Kom precis hem, har tillbringat en del utav dagen med johanna(http://jerker.bloggagratis.se). Alltid lika trevligt! Och ikväll har mammsen och jag varit på bio. Såg "Se upp för dårarna", Bra film. Ett och annat gott skratt fick man sig.Om ca tjugominuter är ännu ett avsnitt av Lustgården, och ja även om det är halvlöjligt måste jag se det. More sex!Jag trodde inte känslor bara kunde dyka upp så där. Men det kan de visst. Jag vill äta glass med dig,igen.Grym låt, kan inte sluta lyssna på den. Ååå!Timbaland feat Nelly Furtado & Justin Timberlake-Give it to me

Av Evelina - 7 mars 2007 08:09

Uuuh, vilket väder det är ute. Regnrusk, usch & fy vill bara krypa ner i sängen igen. Vill inte ha sånt här väder ju! Onsdag är det idag, inget planerat och det känns bra. Hittar säkert nått rockigt att göra, tänkte ringa till johanna och se vad hon har för sig...

Av Evelina - 6 mars 2007 23:16

Spenderat min eftermiddag-kväll på jobbet. Mitt huvud känns som 2 ton betong ungefär. Inget hjälper. Bara superduper tabletterna Ibumetin men jag har ätit upp alla dom, blivit tablettmissbrukare under den senaste veckan...Jag tror verkligen jag vet vad jag vill.Äntligen I höst ska jag börja plugga, så snart måste jag skicka in anmälningsblanketten.I flera veckors tid har jag funderat över mina känslor och jag tror att det finns nått, faktiskt.Jag har aldrig ångrat mina beslut tidigare ang. förhållande-biten men nu har jag det.Shit"Boy I got my eyes on you So tell me what you want to do I can picture you in my room Until the morning. I don't even know your name Boy I need to know your name I'm hopin that you feel the same Tell me if you want it. "Vid ett senare tillfälle kommer jag blogga om mina vänner. Där de kommer få svara på olika frågor. Frågor mellan himmel & jord!ciaoooooooooo

Ovido - Quiz & Flashcards