GIK

Alla inlägg under juni 2007

Av Evelina - 26 juni 2007 16:57

Kom och tänka på hur osmart man verkligen kan vara ibland. Detta inträffade för ungefär en vecka sen. Jag sitter i bilen och har högsta volym på när de spelar Enrique Iglesias låt-( Do you know) Men de säger aldrig att låten heter det utan- The ping pong song? Där tar det stop i mitt huvud. Jag kunde verkligen inte förstå varför de kallade låten för det...

Tills för några dagar sen då jag hörde låten igen, från början. Då förstod jag varför, en dum korkad blondin kände jag mig som då. Även fast mitt hår är ljusbrunt.



Igår när jag var hem hemma ( som jag kallar det, alltså mitt riktiga hem hos mammsen & pappsen) attakerade en bålgetingen mig och inte en liten sådan. Pappa tog sitt sprilans nya flugfångare som är elektriskt och skulle ela honom men han var så stor så han pallade elchockarna han fick men det resulterade i att han flög rakt på mig. Jag satt på en stol med blundande ögon och händerna för ansiktet och hör hur han snuddar vid mina händer flera gånger och hur han låter. Jag skriker. Mamma skriker- Spring då! Ja det var ju väldigt lätt och se vart man skulle springa när jag helt totalt var i chocktillstånd. Tillslut dog han av alla elchockar..Rätt åt han när han var så elak mot mig!


Av Evelina - 25 juni 2007 17:32

Efter att spenderat en liten tid hos doktorn visar det sig att det enda som går att göra just nu är att skriva ut kortisontabletter till mig som jag får äta under tio dagar. Javisst egentligen får man ju inte äta detta när man är så pass ung, men ingen annan utväg finns. Japp så biverkningen kommer att bli att man går upp i vikt ännu en gång lucky me, eller inte? Jag vill inte bli en tjockis. Usch hemskt, men vad ska man göra? Om en-två månader ska jag till allergicentrum som ska ta en massa med tester m.m Ååå blir så less på alla mediciner hit och dit. Inget hjälper. Men bara för det får jag ju inte dega ihop totalt...


Måste fixa studielån hur man nu gör det?


Grattis alla er som slipper äta kortison och bli tjockisar


I´m fat, eller inte än

Av Evelina - 25 juni 2007 06:07

Tänker inte ens på längre vad det är för dagar. Hinner inte tänka på det när man jobbar.Igår var det söndag och det kändes inte alls som en söndag... Frukostvärdinna ska jag vara idag också, och imorgon med ganska skönt att sluta kl 16.00 Sen är jag ledig två hela dagar och som vanligt hoppas jag på toppen väder!


Kiss´n goodbye

Av Evelina - 24 juni 2007 22:26

Ögonen rinner plus att det svider. Näsan rinner. "klåda" i munnen och på halsen. Lucky me! Grattis till mig som verkar ha alla allergier som finns. Så känns det nu iaf. Inga mediciner som fungerar på mig, kanske har min kropp blivit immun mot alla mediciner man tagit under alla dessa år. Men imorgon får doktorn fixa, annars kommer jag få gå i ide snart eftersom man blir superduper trött av medicinerna. Attans!

Ja så var man kanske allergisk mot jordgubbar också. Ja grattis alla er som klarar er från allt detta...


Mer update imorgon när mitt humör kommit tillbaka.

05.15 ringer klockan






Av Evelina - 21 juni 2007 06:14

Tjihoo för att klockan ringde 05.15 bara att stega ur sängen även fast både benen och huvudet kändes som ett helt hus. Har frukosten idag och några dagar framöver. Skönt att sluta fyra men segt på morgonen bara.

Aja man ska väl inte klaga . . .  


Tjingeling

Av Evelina - 20 juni 2007 22:22

Those summer nights, those summer nights in bed
You were forcing him to play
You cannot make it right, you cannot make it right again
He's scared now for life

Hey! Will he ever let it out?
And I wonder why doesn't he break down and cry?
How do you feel when he's inside you and he cries?
What's in your head, is it pleasure in your mind?

He didn't know what's right, he didn't know what's right but you did
He was just a kid
On top of a child, on top of a child, it's wrong it's so bizarre

Hey! Will he ever let it out?
And I wonder why doesn't he break down and cry?
How do you feel when he's inside you and he cries?
What's in your head, is it pleasure in your mind?

You're so bad, you're so bad, the poison is in there now and forever
The soul's lost and the ache is blunt, hollow feelings

You killed his youth and hunger,
the mouring wont stop,
addiction's growing.
Masturbration saved his life

It means nothing to you now
But its everything to him


Takida- Poisoned

Av Evelina - 20 juni 2007 22:13

En midsommar med mitt hjärta j. Bestämmde oss att vi ska tillbringa vår dag ute i Tyrislöt. Tradition för min del, har varit där många år nu. Alltid lika trevligt ;) Ingen alkoholhaltigdryck blir det för min del, lite tråkigt, men slipper ju bakisdagen därefter. Jag ska sitta och äta mina "råa" jordgubbar medans ni andra har dem i era glas.

That´s life!


Som ni ser har bloggen fått ett nytt utseende, men bara för tillfället. Ganska trist just nu och det är ju verkligen inte jag. Men snart så, så kommer den perfekta designen. Måste bara jobba lite på den.

Av Evelina - 19 juni 2007 08:01

Nu var min första ska avklarad. En kladdkaka. Ska hem idag och fika lite så en kladdkaka passar perfekt. Tänkte även ta med mig min bikinis så jag kan ta första doppet i poolen där hemma (om dagen/vädret nu tillåter det) Jag borde hinna gå en sväng på stan också, måste inhandla en klänning till midsommar, en blommig vore finfint!

Tittat på lite resor till hösten med. Men p och jag har beslutat oss för att ta sista-minuten-resa i september. Vill åka till Kroatien eftersom ingen av oss har varit där. Men som sagt man vet aldrig vart man hamnar ;)



Idag är ingen vanlig dag för det är johannas födelsedag. Hurra hurra hurra!



Happy day!

Ovido - Quiz & Flashcards